diorg ni yg TERBAEK!! anda? bila lagi?

Monday, February 18, 2008

hey wassup...???!!

contengan fatin sulaiman at 5:30 PM
wassssuuuup guys.....1st post 4 my 2nd blog...rasa sgt besh sbb dah ader 2 blog... wwwaaaahhhh...rasa cam hebat..muaha....ari nieh aku anta proposal utk dinner pusat aku...idea persembahan asal 5 ja, td da org yg giler nak tambah nasyid, huhu.....xkan aku nak bangkang, so aku trima gak arr...harap2 yg dia tmbah tu x d luluskan...muaha...bukan aku tak minat nasyid, tp agak2 arr....dinner???? nak nasyid...???? sgt boing.....
bagi la tema sket...kejap g aku nak contact tawfik (mr.president), nak konpem kan performance aper yg aku kena handle...hopefully, idea gig aku d trima bulat2..huhu...amin.....
4 the 1st time posting in dis blog, aku kasik lagu skema sket k...utk naikkan rasa patriotisme n lagu feveret aku till aku mati... check them out


0 nasik tambah on "hey wassup...???!!"

 

dunia maya fatin Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez