diorg ni yg TERBAEK!! anda? bila lagi?

Monday, February 18, 2008

contengan fatin sulaiman at 11:21 PM
dis pass few days sgt tiring...kena bkejar ke sana sini..mana ngan festival seni, kertas keja melambak, Ratu lagik, assignments...muaha.... memg keras..muka xyah ckp laarrr....asal balik blik jer, lap top ni gak aku serbu dulu...banyak benda nak buat ngan bes pren aku yg sorg nieh....misti dia pown pnat layan jari aku yg non-stop naip ni kan...huhu...btabah la wahai lap top ku...nanti aku kasik ko rehat panjang k...cuba tgk gambar tmpt keja aku...srabut mcm otak aku skarg nieh..mana ngna konflik rwanda, arab-israel lagik, perang salib..huhu...ape aku nak bwat nieh...???bleh ker aku jawab dlm tutorial sok...??
srabut...but...I CAN MAKE IT...I M GONNA MAKE IT...muahahahaha....

ok...time2 tensi camni, lagu ni rasa2 aku ssuai kot

0 nasik tambah on " "

 

dunia maya fatin Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez