diorg ni yg TERBAEK!! anda? bila lagi?

Thursday, February 28, 2008

when they don't even care

contengan fatin sulaiman at 2:09 AM


salam....hai sumer...wassuuuppp...????aku sgt epi dis pass few says..dunno y... ni aku baru jer balik pas g mangan ngan budak2...sumer on the house, aku blanja...huhu...sengkek2 pown aku try gak blanja diorg asalkan kitorg epi...

kan aku dah ckp yg the smile means more than anything...hehe... yg kuar td pown x ramai...aku,dd,abg n danny...n utk kesekian kalinyer aku jer yg asyik kene sentap rohani n jasmani...pasal ape g, aku ngan danny largh...asyik kena jer...yg x bleh blah nyer, time aku tgh minum air lak tu...tersedak sampai air naik smpai idong..huhu...sgt sentap....4 u guys ner information gak, aku kuat tdo skarang nieh...pantang ade je masa lapang, misti aku nyer pengisian, TIDO..huhu...tau dek bapak aku, mau kene lari tak cukup tanah kot...bayangkan anak dara keje tido jer...hahahahah...ooouuupppsss....sorry dad....ingatkan nak g lepak kat dataran merdeka jap tp x jd cuz dd d larang kuar jauh2 n sgt lewat...susah gak idop biler dah terikat ngan owank nieh....huhu....payah toi....dis weekend ade kolej aku nyer temasya...n aku sgt sentap biler kawan2 aku a.k.a besfrenz2 aku bwat2 mcm xde pa per...danny td aku dengar yg dia nak balik dis friday after klas, abg lak dah xjd kuar ngan farhana nak g lepak umah kawan dia kat JMI, dd lak nak g tnjung malim... down sgt....aku ingt g aku g kris mas nak kasik support kat dd utk dia nya teater, aku gak pegi tnjuk muka kat abg n danny time kapreza...n skarang, bila sampai giliran aku, diorg bwat macm tadak pa per....hmm.... wat ever laaarrr... maybe aku ni xpenting kot...or maybe i m no one....but, wat ever it is, u guys are my beloved friends....think about it...







2 nasik tambah on "when they don't even care"

BusBy Babe on February 29, 2008 at 2:30 PM said...

elo..
change link with me also k.
ntorn.blogspot.com
see ya..
neway nice page

Anonymous said...

~~kwn..kwn..kwn..itu la kwn..
~~ssh snng kite bsame kwn..
~~ape2pn, lau kite syg kwn, kwn akn syg kite..
~~itu yg best nye sbb 1 hari nnt seme kwn akn pdg kite sbb kite sorg kwn yg sgt pyanyang..
~~ssh nk jmpe kwn yg mcm rude nie..
~~teruskn sikap rude yg mcm tu k..
~~kwn2 rude yg btuah dpt kwn mcm rude nie...
~~luv u...

 

dunia maya fatin Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez