diorg ni yg TERBAEK!! anda? bila lagi?

Tuesday, February 26, 2008

aku tak paham

contengan fatin sulaiman at 3:45 AM

td aku lepak2 study ngan abg, dd ngan ajier kat area foyer n suddenly danny came...aku mcm biasa, bwat dek jer arr..xkan nak excited lak kan .....rilex n cool...aku sbenarnya xpaham, apa yg danny tgh fikir sbenarnya...aku malas arr nak tunjuk pa pe so aku lepak2 arr mcm biasak...xkan nak malu2 lak, sgt la bukan aku....tambah2 aku da paper major sok nak kena jawab...nahas la kalau memain....n then, tetiba jer danny buka lagu yg aku plg sensitif...memg aku rasa nak lempang jer...kalau ko x suke aku skali pown, xperlu arr nak kasik sakit wa nyer ati..huh...memg aku hangin satu badan arr time tu...nak maintain cool camner biler kat dalam dah nak hangus...huh...memg aku panas gler....jga arr ati aku sama kalau ye pown....gambateme



1 nasik tambah on "aku tak paham"

Anonymous said...

hi saya dah letak link kat blog saya

 

dunia maya fatin Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez