diorg ni yg TERBAEK!! anda? bila lagi?

Sunday, March 16, 2008

another problem solves....!!~~~

contengan fatin sulaiman at 2:56 AM
salam.....hi guys....kalau ikot time kat l.top aku nieh, skunk pkul 2.57pg.. aku baru je balik...bajet nak g mangan ngan abg, tp tibe je on call jd dj ala2 pagi show yg fly fm tu...hahahah...aku ngan dd pown rushing ler ke tmpt kejadian...niat d ati nak mangan french toast cheese ngan abg n danny trus terkbur ngan msg yaya yg menakutkan aku td...begini ceritanya...



avtually aku tanak arr sntuh detail sgt masalah diorg nieh, cuma wat i can say now is apa2 masalah pown,memg ada penyelesaiannya...biasak la kan kalau kapel nieh, even x kawen lagik, time ni la kita nak kenal org yg kita sayg... sesuai ka org tu, perwatakan, cara dia, perangai, n so on so on... same goes to yaya n tawfik,antara kawan aku yg dah macam adik beradik beside fai ngan danny...diorg ni memg layak dpt anigerah sweet couple of the year, so bila ada masalah ja, aku ngan dd mcm nak pcaya x pcaya...huhu...so, dalam pkul 1 pg, aku n dd(as usual) came to the rescue...hahah....dengan muka yg gla ya cuak... ktorg slow talk n asked tawfik dtg n settle depan2....by the time tawfik dtg, aku ngan dd pown blah arr...xkan nak izin laluan lak kan....aku g lepak ngan dd kat tmpat len...bleh tahan lama gak la...



aku xkesah janji diorg x bwat benda bodoh...actually, wat i wanna say here is even zaman dah berubah, dah canggih gler, tp sume gadgets tu x mampu nak tolong soal hati dan perassan...yaya n tawfik bgaduh, diorg x bleh settle dalam hp jaa....kena settle dapan2....baru kita berani nak meluahkan apa yg kita rasa...bagi aku dlm idop nieh, its not a matter of what we give @ what we get, its a matter of give n take....jgn memberi tanpa harapkan balasan sbb mcm tepuk sebelah tangan...n...jgn menerima tanpa memberi sbb mcm kita x menghargai org..give n take @ dalam bahasa aku "sama2 kasik"....tu yg penting..ala2 sama2 support laa...apa yg kurg dlm diri sebelah pihak,akan d cover oleh pihak yg lagik satu n sebaliknya...apa yg lebih akan d kongsi so dat sama2 bleh rasa...sounds gud kan...???u guys should amalkan...aku sgt happy bila aku nak balik dari kolej yaya td...aku tgk diorg dah epi,dah bleh mlawak... dats wat make life easier....tambah2 students mcm kitorg yg slalu je kene mlambak ngan assignments oleh sang lecturer...tensi x yah cakap tp at dis time, kawan llaaa tmpat kiter lepaskan tensi tu...bukan g marah2 kawan tu tp dia bleh jadik bahan hiburan...think about it.... pa pe pown, aku nak gak jerit macm fly fm pagi show ckp..."PROBLEM SOLVE" hahahaha... semoga korg bahagia ke anak cucu cicit piyot n so on n so on...tatatata....

0 nasik tambah on "another problem solves....!!~~~"

 

dunia maya fatin Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez