diorg ni yg TERBAEK!! anda? bila lagi?

Tuesday, March 18, 2008

hidup....ape nak jadi

contengan fatin sulaiman at 11:56 PM

salam u all.....hi..its been a long time kan...kali nieh aku nakk share few songs yg pernah tinggalkan kesan yg sgt dlm, dlm ati aku...


ntah aper yg aku nak citer kali nieh...lame sgt x blogging pasal life kan..??? tuntutan idop yg sgt xbleh nak elak buat aku lupe trus pasal kewajipan aku nak upload lagu utk sahabat2 seangkatan aku nieh...hehe.... hmm....actually, skunk aku tgh struggle utk assignmnts yg mcm xpenah n xkan abeh kot..huhu...tp xpe, at least kalau score utk assignments, xla kalut sgt nnt final exam..


kadg2, aku fkir, ape yg aku nak dlm idop...kalau korg bleh nampak la kan, misti korg nampak banyak question marks kat atas kpala aku skunk...slalu jer aku duduk sowank2 n pkir perjalanan idop aku nieh...ape yg aku nak????? ape cita2 aku??? ape aku nak jadik??? rase cam ape yg aku bwat dari aku kcik nieh, mcm ikut jer norm idop nieh...amik dari kecik, g tadika,sekolah rendah n menengah n now, campus life...memg tu la kalau budak yg normal buat... n wat next..??pas aku dah grad??? wat should i do...?? nnt aku balik tanyer ayah aku dulu.. huhu...




0 nasik tambah on "hidup....ape nak jadi"

 

dunia maya fatin Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez