diorg ni yg TERBAEK!! anda? bila lagi?

Saturday, March 22, 2008

letting u go...

contengan fatin sulaiman at 1:02 PM


dis morning, i woke up n didie told me a story bout him...someone wanna try him..tell u wat,dat was the 1st time ever in my life, yg aku rasa hari ini akan jadik miserable gler...n he layan dat msg sent by the anonymous...its really really really killing me....serious....i thought he gonna do the same like wat i did, but seems not....i m so x going 2 cry 4 him, but....its just went out n can't stop.. dunno how 2 explain dis feeling but its just killing me,dats wat i can tell.... at dis time,dis is wat cross my mind..just let him go...dats it..but can i make it??? its hurt seeing u wit other girl...am i doing it rite??? i m so x ready 2 let him go...is it the time??? gosh....i luv u...gambate dah x seceria dulu..ni lagu2 yg aku dgr skunk...2 b truth 2 u guys,aku sgt down skunk

2 nasik tambah on "letting u go..."

Siti Syawal on March 26, 2008 at 12:40 PM said...

thanks fatin atas support yg kau berikan.
pasal menjauh dan meninggalkan,
at least kau yg menjauhi darinya,
tapi aku, aku yg mengejarnya.
tapi ia menjauhi aku. lalu aku cube melupakannya. tapi ia makin dekat dengan aku. semakin selalu aku jumpa dia. semakin sukar aku untuk melupakannya.
pasal 'him',
kau jgn la bazir air mata untuk dia.
buat ape kau menangisi orang yg mendustai kau,
belajar la untuk melupakannya (kalau itu keputusan kau)
belajar la utk hidup sendiri.
sebelum kau menjumpai seseorang yg lebih menyayangi kau
lebih mencintai kau
lebih menghargai kau
lebih segala-galanya dari 'him'
(kalau itu keputusan kau)

Sterling Heights Architects on November 1, 2022 at 1:54 PM said...

I enjoyed readding this

 

dunia maya fatin Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez