diorg ni yg TERBAEK!! anda? bila lagi?

Thursday, March 20, 2008

contengan fatin sulaiman at 1:50 PM


ari nieh ader few songs yg aku agak aku layan n if u guys layan, layan je larrr... bagus gak lagu2 nieh...sentimental n punyai maksud yg mudah mendalam n as usual,sgt meninggal kesan dlm idop aku...


ptg nieh aku nak grak kuar ngan member2 g KLIA anta nas, best friend kpd best friend aku,dd...dah lamer diorg nieh kawan, dari sekolah rendah lagik... dis is the power of friendship...nas nak fly g Japan, bwat engineering stelah 2 tahun bwat foundation kat UM, hopefully she can make it...she'll b there 4 bout 5 years...lamer kan...aku x tau la apa akan jadik kat aku kalau aku nieh Kay a.k.a balak nas...5 tahun nak kena tggu nas..Kay lak tgh bwat degree n akan grad dama ngan aku...awal 2 tahun arr dari nas insyaAllah...aku pcaya, mlm ni akan jadik drama yg agak trajik..ye la...dah la lama dd x jumpa nas n tup tup bila jumpa dah nak kena bpisah smpai 5 tahun...no wonder la dd nak apply jd ptd kat Japan...aku pown berminat gak nak g japan pas grad but minat aku lebih tertumpu kat Asia Timur kot...aku nak bawak family aku skalik...


ok berbalik pd cita nas td, dia nek flight pkul 12 tgh mlm tp ader kat saner pkul6...aku pown ingt tanak arr grak lewat sgt since tumpg kete amir, dia pown ader hal dia gak..dah nak tlg ni pown dah cukup bagus...


main poin ak kat sini adalah the power of friendship yg ikat kita the entire life... aku sgt pecaya pada sahabat sbb kita sume dah mcm adik bradik...sahabat adalah segala-galanya bagi aku sepanjang aku idop as a student...aku x tau brapa ramai owank yg sggup @ boleh idop tanpa kawan..aku dah try,xsampai stengah jam aku dah mcm sawan..hahaha....


td pagi kuar jap g pejumpaan utk debate perdana, tgk2 aku kena jadik debater utk group aku...dah arr xpanh nak berdebate,memg mati arr aku camnieh... hahaha...tggu je larr....tp ok gak cuz ni markah utk final nieh....kalau aku dapat tggi, xyah arr aku struggle gla sgt utk paper final...hehehe....


1 nasik tambah on " "

Anonymous said...

Ehh.. Mandi Laki Pompuan.. Mana Boleh Lagi..

 

dunia maya fatin Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez