diorg ni yg TERBAEK!! anda? bila lagi?

Sunday, April 13, 2008

FESTIVAL SENI UKM 08

contengan fatin sulaiman at 12:19 AM


alhamdullillah..akhirnya sgala penat lelah aku dah berbayar..lepas nieh dah x yah nak fikir pasal benda lain but study utk final exam...

overall,the event is very good..ader improvement kalau nak d compare ngan thun lepas nyer..aku sgt epi...bos pown puji,VC puji...kadg2 ader gak rasa riak tu,tp cepat2 aku sdar hakikat bahawa segala yg baik tu suma dariNYA....aku enjoy keja siapkan festival seni,penat yg mengembirakan..ni event aku yg last utk sem nieh...tggu la sem depan,misti aku dpt lagik banyak projek,tp yg best nyer dah ader junior utk d kerah..hahaha....dia is few pictures yg aku sempat snap...enjoy..

p/s:dah longgar skru pinggang aku nieh..hahaha....baru nak rase sakit nyer nieh

5 nasik tambah on "FESTIVAL SENI UKM 08"

Safuan 'suri' Nazri on April 13, 2008 at 5:27 PM said...

suri :
hahahaha
tahniah!kograt
sebab sumer berjalan lancar

Safuan 'suri' Nazri on April 13, 2008 at 5:31 PM said...

suri :
sem depan da dapat jr kan?
harap2
semua berjalan lancar,
sebab jr ni pown sebenar pedang dua
mata
bunuh kita
selamatkan kita
dan harap jr ni
aa y seswai dgn kita
senang nak kejer

Anonymous said...

~~sonoknye lar bace...
~~rugi tol xdpt join! hehe!
~~tggu thn dpn plak la yerk...
~~jadik anak bos la plak pasni ;)

Anonymous said...

congrats syg!!
hehe..~
moge success n lbh maju jaye nx year...
dh dpt junior nt mari kte lakukan perkare yg sepatutnye dilakukan...
hax!~
=P

affanazami on April 18, 2008 at 12:43 AM said...

tahniahhhh

 

dunia maya fatin Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez