diorg ni yg TERBAEK!! anda? bila lagi?

Sunday, April 20, 2008

menuju Kedah maju 2010

contengan fatin sulaiman at 7:08 PM


ehem..ehem...1st of all,salam sumer...sihat...??hopefully sihat laarr...ntah knapa aku ltak title tu...huhu..

just get back from putrajaya...kat situ jer tmpt yg aman bleh nak jalankan aktiviti menenangkan minda yg tgh tensi blajo...tu la nawaitu aku sbelum g saner..nak d jadikan citer,dah smpai saner,sajer arr g pusing2 alamanda...makan pizza summer.. n by the time nak balik,carik kupon prking tadak lak...bepusing2 aku ngan fai kat alamanda carik....memg xjumpe..huhu...aku dah kcut perut..then g carik moto pown xjumpe... aku dah terketar2.aku tgk fai rilex jer...aku yg ngelabah...ye la, moto orang tu...aku dah target,kalau ilang moto danny tu,memg aku tanak balik ukm...takut kena balun ngan danny...

g tanyer owank2,diorg cakap kena g klcc parking management..huhu..dengan muka yg hmpir pucatnyer,aku pown pegi arr...anisah cakap kene denda smpai RM50..huhu..memg masak laarrr...pegi saner,memang kena denda...tp RM10.50 jargh...but stil, money kot...huhu..sadis nyer..buta2 ja duit melayg camtu...dah tu,pegi lak carik moto danny..nasib baik jumpa..

then pegi lak duduk study kat depan masjid.bajet nak dapat hidayah n keberkatan, tup tup..ujan lak dah...ujan bukan sebarang ujan..ujan batu tu..sakit kena muka.. ape lagik kitorg,pecut la balik..memg lenjun bleh tahan gak la...huhu.. moral of the story, jgn ingat nak melagha jer..study la kat bilik..huhu

p/s : gamba kat atas tu mcm kat china kan..??? hahaha... aku amik kat alamanda td.b4 aku dapat tau yg kupon tu ilang...hikhik

1 nasik tambah on "menuju Kedah maju 2010"

Anonymous said...

~~astaga...cmne leh jdk cmtu dik!?
~~salah parking ke?
~~alhamdulillah, xdek pape yg blaku

 

dunia maya fatin Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez