diorg ni yg TERBAEK!! anda? bila lagi?

Wednesday, April 30, 2008

untitled

contengan fatin sulaiman at 9:06 AM

kadang-kadang kita tak perasan
apa yang kita buat,
apa yang kita cakap,
apa yang kita decide,
apa yang kita lihat,
akan bagi kesan pada orang lain...

aku..
menangis,
tersenyum,
ketawa,
berlari,
berfikir,
hanya untuk diri aku...

aku tak sedar apa yang aku buat perlu fikirkan orang lain..
kalau lah aku boleh baca fikiran orang lain,
kalaulah aku boleh lihat isi hati orang,
kalaulah aku boleh tingkah laku orang,
tapi...aku hanya hamba Allah,
aku hanya makhluk tuhan,
aku hamba Nya yang satu..
aku tak layak dapat semua tu..
aku bukan maksum..
itu semua hanya "kalaulah"

kerana aku manusia
kalian perlu suarakan
kalian perlu tafsirkan
kalian perlu katakan
apa yang ada dlam hati kalian
agar aku tahu
agar aku faham

mengapa perlu di simpan?
mengapa perlu siksa diri sendiri sendirian?
kenapa perlu menderita sendirian?
kita kan keluarga...
dah lupa...???

1 nasik tambah on "untitled"

Siti Nurhuda Husna Zulkarnain on May 19, 2008 at 12:36 AM said...

menarik..

 

dunia maya fatin Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez