diorg ni yg TERBAEK!! anda? bila lagi?

Friday, October 31, 2008

forum buat semua

contengan fatin sulaiman at 4:34 PM
salam... hmm.... memandangkan banyak yg berminat untk membincangkan mengenai demo yang berlaku baru-baru ini, y dont kita teruskan perbincangan mengenai benda ni dalam post aku kali ni? jika berminat, mari kita bincangkan mengenai perkara ini... bukan apa, message box tu kecik sangat kalau nak kita utarakan pendapat kita... aku pasti, ramai yg berminat insyaAllah... salam perbincangan...

2 nasik tambah on "forum buat semua"

fatin sulaiman on October 31, 2008 at 4:48 PM said...
This comment has been removed by the author.
fatin sulaiman on October 31, 2008 at 4:50 PM said...

salam....sebagai pemilik blog, izinkan aku memulakan perbincangan.... merujuk kepada 2 utusan aku yg terakhir, aku membincangkan pendapat aku sebagai pemerhati pada hari kejadian. apa yg berlaku di depan mata aku. tindak tanduk mahasiswa yg aku kira tidak wajar dalam zaman sekarang. berpegang kepada konsep demokrasi, kita mengatakan itu hak kita utk mengutarakan pendapat@kehendak dalam cara yang bebas termasuk berdemonstrasi. ya, aku sangat setuju. tetapi seperti perang, demonstrasi juga merupakan apa yg dipanggil tindakan last resort, apabila mereka tidak mempunyai satu kaedah lain selepas semua jalan telah digunakan.

malaysia, negara demokrasi yg masih kuat berpegang kepada nilai2 etika ketimuran beradab sopan... datang, membawa sepanduk, bersama ros putih, menuntut kepada satu keamanan dan keadilan, itukah cara kita???????

~~~waiting 4 others~~~

 

dunia maya fatin Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez