diorg ni yg TERBAEK!! anda? bila lagi?

Saturday, February 14, 2009

khas buat mereka yg x pernah pegi Muzium Negara Malaysia

contengan fatin sulaiman at 4:54 PM











PROFIL MEREKA
1)Fatin @ Ayi = Aku la tu..
2)Faizi = Buah ati aku..hmm... mr. 24hours ear phone kat telinga
3)Didie = cik kris mas yg tgh excited nak balik sorak skuad sukanika dia
4)Anis = cik kris mas gak yg diam jer
5)Kalut = mr. kris mas yg suara tgh SEKSI..skarg dah ensem laen mcm
6)Herman = incik kelaka yg slalu di klilingi awex
7)Kecik = incik ketua klas
8)Lin = cik kaunter informasi...erm..kaunter maklumat..
dah mcm jakun dah korg nieh kat muzium..ape ddaaa.....

4 nasik tambah on "khas buat mereka yg x pernah pegi Muzium Negara Malaysia"

Amar Haizam Hamdan on February 14, 2009 at 10:40 PM said...

ala...nak tgk gambar korang dlm muzium..hehe..adui=p

gambateme~fatin on February 14, 2009 at 11:03 PM said...

wawawa...nama je pegi muzium, tp kitorg x masuk galeri pun.. hehe... masuk makmal je

didieadila on February 16, 2009 at 1:07 PM said...

ohh...aku sgt gumbira pd hr itu..
wlopun xmen sukaneka..
tp berpeluh mcm bersukan jgk..
sbb melompat2..haha..
sgt bes!
lame xjln2 sama2...

*tp knape sume gmbr lompat aku mcm xjd..haha

gambateme~fatin on February 16, 2009 at 6:58 PM said...

ahaks...ni kira sorakan dd jawuh dr kl buat skuad sukaneka

 

dunia maya fatin Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez