diorg ni yg TERBAEK!! anda? bila lagi?

Thursday, April 23, 2009

desire has no boundry & english funeral

contengan fatin sulaiman at 12:38 PM



(1)short film ni bg aku sgt tak masuk akal n ak x suka apa yg diorg bwat ni. ayat yg terakhir yg mengatakan desire has no boundry(dlm konteks hubungan sejenis) sgt ak benci.tujuan utama ak ltak benda ni kt blog ak just nk korg lihat n interprate sendiri benda ni. ak tak tau apa perasaan mereka yg buat benda ni tp walau apapun, benda ni tetap salah. walaupun kita tak nampak apa itu balasan tuhan, tapi sesungguhnya tuhan itu ada. lihat sahaja kejadian diri sendiri. "i doubt therefore i think, i think therefore i am". bukan nk ulang falsafah tp just niat ak nk kita amik iktibar dr apa yg salah.


.
(2)ak jumpa video ni time ak dok hop-hop blog org. sgt sweet. ak x pasti ak mcm tu ke tak satu hari nanti. kalau ak mcm tu, ak percaya dan berani kata, suami ak adalah insan yg paling bertuah dlm dunia. i luv u even i dun really sure who u are.



notakaki:video 1 adalah salah ni di sisi agama.. AMARAN KERAS PADA KENGKAWAN, JANGAN NK CUBA TRY TEST!! AK SULA KARANG. video 2 is just too sweet till it broke ma heart

2 nasik tambah on "desire has no boundry & english funeral"

[ MsHa ] on April 23, 2009 at 3:20 PM said...

fuuuyyoooo... xleh blah tol aku tgk.
tengok pun terpacak bulu roma aku. apatah lagi...... huahua.. tak sanggup nak tulis. geli jer.. camner la leh der nafsu songsang tu. konfius aku. sesape yg bley bgi sebab, bagus gak. ley aku tau knp.

msa: kalu laki yg gesel nga aku, tobat aku tendang!! sian awek dia.. dah cun plak tuh. huahua..

fatin sulaiman on April 23, 2009 at 6:02 PM said...

@[ MsHa ]

hmm...ap lg..jawab la soklan dia nieh... ak pon tatauu...

masing2 ada yg sama, tp stil nk, tu yg ak mluat tu

 

dunia maya fatin Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez