diorg ni yg TERBAEK!! anda? bila lagi?

Monday, November 16, 2009

Wakenabeb!!!!!

contengan fatin sulaiman at 8:30 PM
yes!!
wakenabeb!!! dgn tuan empunya umah yg d beri nama "dunia dia". nama dia adalah Cahaya Keturunan dan berumur 21 tahun. sekarang tgh blaja kat tmpt nipon (wheather bon) watever.. ahaks... budak nieh nakal nieh.. cam malas je nk jawab..tp memandangkan setelah peristiwa itu, anda telah di lantik menjaid apprentice adik aku yg berjaya!! muahaha... *so, apekah yg aku merepek d cni pasal ko.. adoyai~ mari teruskan perjalanan..ko kena kan aku ke nas? adeh...
ak=spisis yg malas jawab tag. so, maner yg malas nk jawab, gua passport je la bwat sementara waktu, mungkin d masa akn datang, ada la kot jawapannyer (mimpi la ko)
so, here we are, Nas dengan jayanya tag ak ngn soklan nieh.. ntah kenapa ak jawab gak. ok, sbb ak antara kawan dia. soooooo...cekidaut guys! *tanak bace pon xde. fatin x kisah. i dun deny ur right. well..happy Children Day!! *ok, sesat d pertengahan tujuan lg. T_T

Lets start~

::1::bekas kekasih anda adalah:
erm..sblum faizi? erm...xde.. dia lah kekasih awal dan akhir (ok, ak tipu)
::2::saya sedang mendengar:
fly fm... lagu ap ntah.... cuz tonite gonna b a gud nite...n tonite gonna b a gudnite~ (sape tau, teka la...ak kasik souvenir dr Korea. trust me guys, i mean it! so, teka la)
::3::mungkin sy patut:
simple je ni, mungkin sy patut bwat tak tau je ngn tag nieh..tp x leh, sbb org tu nas.. memg x patut.....(nas yg x patut k..ahaks)
::4::saya suka:
lg snang...aku suka shopping..weih nas..ko ptut ltak, ko suka shopping x bwak duet la.. muahahaha... yes ak suka shopping, tp xpnah btul2 shopping sbb aku super broke!
::5::sahabat baik saya:
sahabat baik? ramai...sumer sahabat baik ak la weih... sbb sumer org baek giler kat dunia nieh...x adil la nk ltak kategori lak kan.... isk..isk...
::6::saya tak faham:
yg ni memg ak nk jawab sgt...ak tak paham knapa 3rd year student kena paksa buat thesis? hah...sape nk jawab?? jawapan plg relevan n masuk akal akan dapat souvenir dr Korea...i mean it guys~
::7::saya kehilangan:
owh..yg ni sdih set..hamster yg ak baru belik, mati lg 3 ari plas... ntah kenapa..tp spouse dia stil idop..temankan aku.. *sob *sob
::8::ramai yg berkata:
pass~
::9::makna nama saya:
FATIN> menarik lagi mempersonakan...ok.. abaikan....
ZAHURA> xde maksud yg jelas
::10::cinta tu adalah:
ni ayat yg ak jumpa time tanya pak cik google
"Love is a language spoken by everyone but only understand by heart"
(amacam? sweet kan...)
::11::di suatu tempat, seseorang sedang:
ni ak refer pada family aku especially mak n ayah... aku tau, diorg rindukan anak diorg yg plg jauh ni.... i'll b home permanently next year taw~ dah abeh blaja nieh..
::12::saya akan cuba:
sy akan cuba siapkan bab 1 ngn bab 2 of my thesis cuti sem nieh.. bia bebaloi aku tak balik cuti ni... sayu raya aji snirik sorang2 kat cni, mesti di bayar dengan kepuasan hakiki.. muahahahah!! (gelak jahat)
::13::ayat selamanya membawa maksud:
sampai mati kot~ ntah
::14::telefon bimbit saya:
pass~
::15::bila saya terjaga dari tidur:
aku akan carik spongebob n patrick..sbb, slalunya diorg akan d paksa tdo bawah jauh dr katil ak.. haha..sorry la sayangs..u kena tendang.. ahaks
::16::saya paling meluat:
ni ak nk jawab sangat...ak paling meluat bila ada benda yg buat ati aku tak tenteram... antaranya, bila aku nk sesuatu tp x dapat dan sesuatu itu aku sangat nak. contoh kasut yg aritu tu tu...adeh...aku akan terbawka sampai ke mimpi beberapa ari..
::17::pesta / parti adalah:
pass~
::18::haiwan yg paling comel yg pernah sy temui:
semestinya HAMSTER!!! jgn tanya kenapa, tgk snirik la dey~
::19::peringkat umur yg paling menyeronokkan bagi saya adalah:
pass~
::20::hari ini:
pass~
::21::malam ini saya akan:
mlm ni ak dah plan nk bwat bab 1 dengan jayanya..kena siapkan dlm mggu ni gak.. malas nk dgr PMD Azizan bising2 bebel perli2
::22::esok pula saya akan:
pagi sok aku kena g opis settlekan hal korea yg mana belum siap..n sebelah ptg lak pegi shoppin utk korea... few things tak beli lagi....
::23::saya betul2 inginkan:
aku memang nak sangat elit itam aku tu idop balik... tuhan bayar cash kat aku sbb cuba g mcd malam2 dgn kawan2 x ajak faizi kot... Dia dah komakan elit aku depan foyer.. gagal di start smpai skarang..kena beli bateri baru...*sob *sob... rindu saya elit..
::24::ketika anda lihat wajah anda d depan cermin pagi ini:
giler serabai... nasib la sape yg kawen ngn aku nnt tgk muka buruk ak pagi2 cenggini...
::25::pusat membeli belah atau arked permainan:
memandangkan aku memg manusia broke, so, aku lebih prefer arked permainan.. sbb aku suka budak2 sgt2...so, x yah bayarm just ppegi n akan nampak budak2 usha2 toys... n dat is wonderful!
::26::makanan barat atau jepun:
rasanya makanan jepun kot..sbb sbulan kalo x kena sushi, aku akan mimpi makan sushi.. wat the heck?! ahaks....x suka western laarrr...
::27::bilik yg terang ke gelap:
pass~
::28::makanan segera adalah:
McD!!!!!!! sbb tu slalu kena marah ngn kasih... haish...
::29::ayat yg terakhir yg ak katakan pd seseorang:
xingt la...baru bangun tdo...td ujan, sdap tdo smpai ilang ingatan.. ahaks...
::30::siapa yg anda mahu tag::
AWAK!!! haaa.... jawab jgn x jawab.... semua supporter a.k.a follower ak wajib jawab.. kalo korang x kisah la... sape la aku nieh nk mintk korang jawab kan... huhu....

*to nas, sorry la..ader yg ak pass... malas nk pk.. huhu... thanx for the invitation!

6 nasik tambah on "Wakenabeb!!!!!"

::NaS:: on November 16, 2009 at 9:45 PM said...

wawawaaa pemes sekejap aku kat blog ko.
ni yg buat aku nak tag ko byk2 lagi ni.hahahaaa larikkkk

Unknown on November 16, 2009 at 10:33 PM said...

ngeee bila berangkat ke korea...ngeee?

fatin sulaiman on November 17, 2009 at 12:16 AM said...

@nas::haaa...sudah... jgn nk ngada2 ye.. haha... ni pun dah cukup susah ak pk nk jawab nieh.. muahahaha

@ruff:: insyaAllah 29th ni..flight midnite... hehe.. nk ikot ke?

Lady E on November 17, 2009 at 3:43 AM said...

Salam..Burrppp..Alhamdulillah..knyg ekk mkn Ns +..Hehe..Pnjg nye jwpn Tagged neh..Hihi..Ohh..ohh..buley men teka2 lagu n dpt adiah ke neh..!?That tonight's gonna be a good night..That tonight's gonna be a good night..Lalala..My feveret song!'I Gotta Feeling' by Black Eyed Peas!I oso like lagu 'Stay' yg tgh men kt Blog Fatin neh!Same taste lak kita.. ;)

fatin sulaiman on November 17, 2009 at 10:14 AM said...

@ieda the rainbow princess::
hahaha....thanx ieda! rasanya btul kot lagu tu.. nnt fatin check balik tajuk tu ek.. hehe...

btw, same ke?? hehe.... ader jodoh la tuuu...

.millalara. on November 18, 2009 at 12:44 AM said...

lagu tu tajuk 'i gotta feeling'..
haaaa,, silalah sila belikan ole2 korea haa ;p

 

dunia maya fatin Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez