diorg ni yg TERBAEK!! anda? bila lagi?

Wednesday, December 8, 2010

Master of Public Admin in University of Malaya

contengan fatin sulaiman at 11:22 AM

salam.. hai bloggers and dear readers.. baca tajuk tu? bukak mata seluas alam cepat! merujuk kepada post ini, fatin ingin mengungumumkan bahawasanya fatin TIDAK akan melanjutkan pelajaran dalam bidang berkenaan. ok.. 27/12/2010 ini fatin akan menghilangkan diri sepanjang hari. kak salmi, sila luluskan cuti hujung tahun fatin pls.. jangan cari fatin di mana-mana.
sepatutnya ada majlis meraikan graduan sarjana pada tarikh tu, jadi, fatin nak cari sesuatu yang hilang hari tu. sedih? hanya tuhan saja yang tahu apa dalam hati ni. tapi niat kena baik bak kata kakak maziana. fatin cuba sedapkan hari fatin dengan mengatakan tuhan ada nak bagi rezeki yang lain.
i try to believe, HE has a better plan for me
sekian!
mode : sumpah sedih! down to the earth!

9 nasik tambah on "Master of Public Admin in University of Malaya"

AkuAyie on December 8, 2010 at 12:20 PM said...

napa sdeh ni? nape x sambung?

fatin sulaiman on December 8, 2010 at 3:16 PM said...

sedih la.. memang dah aim nk bwat tp xjd... atas sbb2 yg xdpt nk d elak.. huhu

Atiqah on December 8, 2010 at 3:31 PM said...

sabar fatin..insyaAllah ada rezeki boleh smbung lg..tiqah pun tgh dilema ni nk smbg ke x..byk sgt mslh skrg ni..

Nathalia on December 8, 2010 at 3:51 PM said...

ala..ruginya..
npe xly smbung?
xdpt or fatin yg xly nk pegi?
huhuhu

didieadila on December 8, 2010 at 6:14 PM said...

ayi...Allah tahu ape yg lebih baek untuk hg :) semua ni ade hikmah tersembunyi :) Tabah!

De'wanie Scarf n Shawls on December 8, 2010 at 8:01 PM said...

ayiee..awat x sambung?huhu
sabar bnyk2 ye ayie..
every cloud has a silver lining..
aku yakin rezeki hg banyakk lagi pasni..
i pray 4 ur best...
jgn sedih2 k..;)

fatin sulaiman on December 9, 2010 at 8:57 AM said...

@atiqah::huhu... sama la kita.. mula2 memang ada smangt sangat2 nk bwat, tak fikir benda2 yg spatutnya kita kna fikir dulu.. skarang ni baru nk nampak.. huhu... bnyk2 bersabar je la..

@bell::boleh pegi sbenarnya.. tp bnyk bnda yg nk kna consider lak.. tpaksa la lupakan bwat masa ni..

@didie::thanx sgt2.. dlm maksud tu, tp sgt membantu.. huhu...

@wani::masalah dalaman la syg... tp xpa kot.. skejap ja sdih ni.. mgkin ada yg lg baek kot.. tggu dan lihat ja nnt.. insyaAllah.. amin...

*btw, thanx u guys sbb kasik smangat... they really mean a lot to me...

janxxx on December 9, 2010 at 4:16 PM said...

kadang2 apa yg kita mahukan tak semestinya datang bergolek..berbanggalah kerana mungkin ada perkara yg lebih baik & tidak terfikir dek akal kita ni..tuhan tu maha mengetahui.. tabah kan hati..

fatin sulaiman on December 10, 2010 at 8:24 AM said...

@janxx:thanx pal... sgt membantu.. huhu...

 

dunia maya fatin Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez