diorg ni yg TERBAEK!! anda? bila lagi?

Friday, January 21, 2011

will u grow old together?

contengan fatin sulaiman at 11:35 AM
yakin bahawa kita dan pasangan tak akan dipisahkan selamanya memainkan peranan penting dalam sesebuah hubungan tak kira perkahwinan atau pun percintaan. sekali kita dah tetapkan matlamat-tak akan berpisah, kita akan bertindak ke arah mempertahankan matlamat tersebut. kita akan berjanji dengan pasangan yang kita tak akan berpisah.
tetapi, suka fatin ingatkan bahawa apabila hubungan yang terjalin berjalan dengan baik, semua janji akan kelihatan sangat indah dan mudah untuk tercapai. apabila berlaku keretakan, perkara yang sama akan kelihatan sangat susah untuk dicapai. apa yang perlu dilakukan adalah untuk "fix the crack!"
mengapa keretakan berlaku? miscommunication, perselisihan, perbezaan pendapat mengenai perkara-perkara penting, masalah kerjaya, kesihatan, kehadiran insan ke3 dan banyak lagi. masa belalu, jarak akan bertambah. vice versa turut berkemungkinan berlaku.
do u want to grow together till old age? kamu pasti pilihan pasangan kamu adalah yang terbaik? adakah pasangan kamu juga pasti? kedua-dua kamu dah take into consideration semua faktor? ada tak kemungkinan berlaku complaint yang kamu tak bersedia untuk handle? adakah kamu mampu berkomunikasi secara terbuka? yang paling penting, Do U love each other? what about caring?
please consider all these and draw a plan so that separation becomes a very difficult possibility.
~TERIMA KASIH~

0 nasik tambah on "will u grow old together?"

 

dunia maya fatin Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez