diorg ni yg TERBAEK!! anda? bila lagi?

Wednesday, March 19, 2008

politik malaysia di ujong tanduk

contengan fatin sulaiman at 1:50 PM
ape nak jadik la kat malaysia nieh....susah btoi...skunk ni pergolakan dalaman mcm aku ngan didi expect dah jadik kenyataan...



bila kerajaan sendiri kacau bilau, apa yg kami rakyat biasa ni rasa...???

bila menteri2 sendiri x puas ati ngan sistem...???

bila x puas ati ngan pose yg dah d kasik???

bila pak lah dah x di hormati???

bila seorg wanita di angkat jadik ketua pembangkang di parlimen??

bila ade yg letak jawatan tanda protes???

bila dalam kabinet memberontak???


sgt sucks....tadak toleransi bila perubahan besar berlaku...kenapa kerajaan tadak back up plan utk tangani dis kind of situation????ni la dia kalau terlalu over konpiden ngan diri senirik,lgsung x bersedia ngan sebarang keadaan...kalau kita dah kat atas, itu x bermaksud kita xkan berada di bawah.. political climate...ni la dia...xpnah lagik jadik mcm nieh...kalau dulu kita ada 13 mei, ni pown lebih kurg, tp ala2 perang dingin...apa nieh???? mana jenji2 yg dibuat...


pak lah, kenapa jadik macam nih..???kenapa sgt lembut wit dia kind of people???perlu ke bebaik sgt???jgn jadik mcm nieh @ else u gonna end up, dijatuhkan oleh owank yg pernah memuja ko dulu...trust me...aku tau aku baru setahun jagung utk bersuara, tp aku juda rakyat malaysia yg berhak di bawah bumbung demokrasi berparlimen....


wajarkah ini semua menimpa tanah air yg sgt aku sayangi...??? aku tanak once aku dah grad, aku decide to leave m'sia wit my family...aku tanak fed up ngan negara aku snirik....

0 nasik tambah on "politik malaysia di ujong tanduk"

 

dunia maya fatin Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez