diorg ni yg TERBAEK!! anda? bila lagi?

Wednesday, November 19, 2008

aku suka...but end up....

contengan fatin sulaiman at 5:12 PM
hmm.....aku sumer....but end up....

banyak yg aku suka, tp end up dengan benda lain.. ni l yg dinamakan takdir

aku suka toilet no 3, tp slalu end up pakai toilet no 2 (sbb toilet tu slalu pnuh),
aku suka shower no 4, tp slalu end up pakai shower no 5 (sbb no 4 slalu tsumbat),
aku suka tdo pluk spongebob, tp end up peluk patrickk biler aku bangun,
aku suka study law, tp end up study IR,
aku suka makan mcD, tp slalu end up makan KFC (sbb ayam KFC lg sdap),
aku benci US, tp end up aku bercita-cita nak bwat master kat sana,
aku suka minum air ais, tp end up aku gak yg akan terbatuk2 nak terkuar tekak,
aku suka tinggal kat KIY, tp end up last2 aku kena g zaba gak (tp next sem KIY balik),
aku suka bracelet, tp end up aku tak pakai lama pun kalau beli,
aku nak je pegi Hong Kong, tp end up aku gak yg anta diorang g KLIA,
aku giler2 nak JPA, tp end PTPTPU jugak yg aku dapat,

aku nak macam2, tp end up ada yg dapat, ada yg x.....so, apa yg aku nampak skarang, apa yg kita nakkan tak selalu kita dapat. Dia tahu apa yg terbaik utk kita, dan itulah apa yang Dia berikan pada kita. cuma kita jangan sedih, amik masa, fikirkan kejadian fitrah itu. kita akan nampak apa yg cuba disampaikan...

p/s:diorg la peneman tdo aku yg paling setia. tp yg x best, akalu bangun jer, sponge bob skalu kat bawah. merajuk kot..huhu

8 nasik tambah on "aku suka...but end up...."

Safuan 'suri' Nazri on November 19, 2008 at 9:40 PM said...

suri :
aku sukakan sastera melayu, tapi kena belajar akuakultur,
aku sukakan sofbol, tapi badan aku lemah,
aku sukakan Suci, tapi penakut nak ucapkan,
aku suka camping, tapi tak pandai nak survive,
aku suka kolej 2, tapi jauh sgt dari fakulti aku,
uhh.....
aku bersyukur dgn apa y aku ada

fatin sulaiman on November 20, 2008 at 12:39 AM said...

bagus tu suri

faizi on November 20, 2008 at 4:07 PM said...

usah risau akan ape yang datang akhirnya....sbab sudah pasti ada hidayah dari Nya...yelah.....suka kat dani las2 ngan faizi ...

fatin sulaiman on November 20, 2008 at 7:40 PM said...

huh!!!! awak merepek ape nieh??? shuh.. shuh.. kaco org amik feeel daaa....

Anonymous said...

ceh faizi..sungguh out of topic

ex offc on November 20, 2008 at 10:06 PM said...

kita selalu mengharapkan sesuatu yang tak pasti....n dalam masa yang sama kita tak sedr n perasan aper yang ada didepan mata kita..at the end of the day...ia berlalu dgn begitu sahaja n kita x dapat satu aper pun dalam idup....ermm...mungkin inilah harapan

faizi on November 21, 2008 at 2:13 AM said...

eh....ade org name hidayah anta komen....wah....memang ade hidayah lahhhhhhh..
huhu

fatin sulaiman on November 21, 2008 at 12:31 PM said...

thanx iR-KAMI...betul tu..sangat la setuju..

faizi!!!! g maen jauh2.. syuh..syuh..

 

dunia maya fatin Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez