diorg ni yg TERBAEK!! anda? bila lagi?

Thursday, November 20, 2008

my heart turn to pieces

contengan fatin sulaiman at 8:46 PM

soooooo long... cant even imagin when was the last time i feel this way.. its hurt again.. bak kata org "luka lama berdarah kembali"... dulu aku selalu cakap, yg "women can easily forgive but never forget", tanpa faham apa maksud sebenar ayat tu.. n now, aku dah faham... tiba-tiba aku rasa ibarat langit ke tujuh menimpa kepala aku... Ya Rabbi... kuatkan Iman aku, sesungguhnya, dinding itu sungguh rapuh.. memenatkan...dinding yang aku bina hampir setahun...patutla ada pepatah, setahun jagung..mungkin dinding yg aku ingatkan cukup kukuh, cuma hanya sekukuh batang jagung.... sakitnya..... bila aku terpandang, antara reaksi aku yg pertama, menutup mulut sambil air mataku berlinangan... AstagfirullahHalazim... kuatnya penangan itu..aku masih lemah..atau..aku memang lemah..insan lemah yang hanya berlakon kuat bak Siti Khadijah? aduh, aku tak layak berdiri bersama mereka. masih banyak yg perlua aku teroka di bumi Allah ini, masih banyak kekuatan yang perlua aku kutip. hatiku yang telahh berderai tadi, aku kutip, dan ku susun semula... hanya doa yg dapat aku titipkan....Ya Allah, kuatkan hambamu yg hina ini, sesungguhnya aku selalu lalai dengan Mu......

9 nasik tambah on "my heart turn to pieces"

ex offc on November 20, 2008 at 9:54 PM said...

yeah...memang perit untuk berjalan seorang diri dalam keadaah lemah....mgkin aku paham situasi ko...apa yang aku blh ckp...jgn menangisi kegagalan ini....teruskan langkah kerana perjalanan masih jauh...hehe...
ehh..tukar link...mcmaner erk..?aku x reti ahh...aku pun bru bukak blog nie...

ღ Marisa Mardhia Online Shop ღ on November 21, 2008 at 7:40 AM said...

hi phatin, pe yg leh akak kate kan ade 'KEKUATAN' kite as woman x leh lari dr semua nie, walaupun perit kite kadang2 jatuh atas kesilapan kite sendiri. walaupun akak x berapa pasti ape sbnrnye blaku pd diri phatin, namun akak merasai pd diri akak sblm nie. istilah yg sllu akak pegang dlm diri akak adalah 'sayangi diri kite lebih dr segala2nye' baru la akak sedar kite la yg patut syg pd diri kite dr org lain. so kite akak KUAT bile satu ketika kite dikecewakan atau t'paksa mengecewakan...w'salam... ;)

fatin sulaiman on November 21, 2008 at 12:33 PM said...

hmm.....aku paham..sbb tu aku trus bangkit walaupun aku dah rebah ntah yg kesekian kali rasanya... ko g kat customize. add gadget..carik yg link tu..dapek ler... hehe.. gud luck

fatin sulaiman on November 21, 2008 at 12:34 PM said...

cayang nyer ngn kak yam...dah jadik dr.chenta ke pas kawen nieh.. hehe

TULIS ONLINE on November 21, 2008 at 4:04 PM said...

Salam Blogger,

Laen kali jgn arr makan kerang byk2... hahaha....


Saja menyampukkk...

fatin sulaiman on November 21, 2008 at 4:07 PM said...

cilanat ko safa...ko yg abehkan kerang aku mlm tu k...wawawa

Pujangga Asmara on November 22, 2008 at 5:32 PM said...

Jangan sedih2..kuatkan iman,tabahkan diri..semua tu dugaan dari-Nya...

ღ Marisa Mardhia Online Shop ღ on November 22, 2008 at 6:39 PM said...

dr chinta? hehehe...akak kawin dulu, baru bcinta taw coz kecewa dgn cinta yg lepas2, 4 thn bcinta, akhirnya kami b'pisah, kecewa sgt2 ;(

fatin sulaiman on November 22, 2008 at 10:40 PM said...

thanx pujangga... aku akan cukup kuat satu hari nanti.

to kak yam, biasak la kak. kita hanya merancang, tuhan yang menentukannya. so, kita kena terima sebab Dia yg tau apa yg baik dan apa yg buruk utk kita,, hikhik... peace

 

dunia maya fatin Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez