diorg ni yg TERBAEK!! anda? bila lagi?

Sunday, January 25, 2009

adik..dan aku

contengan fatin sulaiman at 1:56 AM

salam blogging.... aku masih disini, melihat wajah mereka antara yg aku sayg dan kasih. ini gambar yg diambil masa festival seni. lebih kurang 3 generasi, pengurusan seni. herman ibarat atok,aku dan faizi, dan mereka yg baru shj hadir dlm hidup aku. antara kejadian tuhan yg paling indah dlm hidup aku. awalnya, aku sudah punya 2 adik, sekarang dgn sekelip mata dah bertambah menjadi 4o lebih aku rasa. hebat bukan? haha..herman selalu kata yg mereka ibarat anak2 aku.haha..terima saja, tak salah pun ada anak seramai ni. yg best nya. ada kira2 10 org dtg dari seberang, Riau.. ingi, amy, mardalisa, harmon, izu, rahmat, abu, astri dan ramai lg.. yg selalu ada bila diperlukan waktu kerja atau waktu bersuka ria. aku dah ada plan utk kalian, semester ini mungkin tak semua, tp mungkin semester depan akak bawak semua pegi bejalan utk family day. plan dah ada, cuma kita settlekan yg tahun ini dulu. mari aku coret sedikit mengenai mereka yg dikatakan anak2 aku, merangkap cucu2 herman dan cicit kak suri..tak semua, tp aku cuba utk ingt..
syida ~ poyo giler..kadang2 suka merepek (kadg2 ker??)
hana ~ seyes sgt. smpai kadg2 aku pk bnyk kali gak nak ckp ngn dia
sim ~ antara amoi yg jadik feveret. s/u yg bahasa nya giler rojak
pei shan ~ sweet. baik ati n ingt senior
siew ping ~ senang nak mintak tolong. x banyk tanya
nisah ~ cikgu nieh..hmm...cikgu yg baek.even kitorg sebaya, tp stil dia hormat aku
faten syaira ~ bnyk ckp. tp at least dia feveret aku. ntah kenapa. sbb nama sama kot
fatin humaizah ~ ckp laju. cpat klam kelibut
norli ~ cikgu jugak. senang nak bwat keje
laila ~ jarg aku bwat keje dia. tp tgk muka manis dia,aku bleh rilex sket
eli ~ ni pun jarg sembg ngnn aku. tp tgk dia, memg klaka
putri ~ feveret aku gak. dia junior 1st yg aku knal, time mggu orientasi lg
semandak ~ kecoh sngt.org sabah. tak nak naek moto lgsung
siti khadijah ~ pendiam. pemalu. sweet
riau rangers ~ havoc sgt..kelakar bdak2 nieh
hani ~ confidence level yg sgt tggi. bagus bila bwat keje
yana ~ junior aku kat skolah menengah. garang. tegas. serabut
jijah ~ pendiam..comel
fadilah ~ bnyk sgt mulut. ckp xpnah stop. xabeh2 sakat aku. xpnah kering point
fatihah ~ ni pun kaki sakat aku. slalu tekena bila nak "gimme five" aku lak yg jadik mgsa
unaishah ~ budak kecik. comel. sweet. pendiam. boleh bwat keje
zie ~ mengelabah. kelaka
wan nur liyana ~ agak seyes sket. gagah. nampk cam kasa, tp ntah la nak kata
asma ~ kurus cam tiang letrik. senyuman yg manis
ezza ~ kecik je bdak nieh. sweet. tp agak2 takut..
ada lg...tp ramai sgt smpai tak teringt sumer. tp overall sumer budak2 ni sgt bagus bwat keje. cpat giler siap. kalo nak bnding ngn batch aku nyer projek, memg kitorg jauh ketinggalan ngn diorg..ahaks...so, harap korg stil jadik anak akak smpai biler2....

5 nasik tambah on "adik..dan aku"

Anonymous said...

waaaaaaaaa..... terharu nye.....
anak-anakmu sentiasa akan mengingatimu..... sobsobsob...
terharu nih....

fatin sulaiman on January 25, 2009 at 9:59 AM said...

apo dah bdak kicik nieh

nUr LaiLa on February 10, 2009 at 6:25 PM said...

klakar la kak fatin..
tp mmg t'haru..
n keje ngan akak, mmg besh la..
mtk2 dpt jd ydp gak..
hahahaha
(gler pgkat!)

Anonymous said...

huhuhu..
seyes ker....???
tegur jer...
jgn sampai bdk ni nek tocang...
huhuhu...

u r the best sis..!!
KAMI SAyANG KAmU!!

>>haNA<<

fatin sulaiman on February 14, 2009 at 11:04 PM said...

hmm...korg nieh memg laa.....

 

dunia maya fatin Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez