diorg ni yg TERBAEK!! anda? bila lagi?

Monday, February 2, 2009

komik??

contengan fatin sulaiman at 10:23 AM
kaki aku ngn yaya..kitorg g jln2 jer..maen air kat area batu.tgk2 siput n kerang yg jarg jumpa
(cuba teka which 1 is mine n which 1 is yayas)

diorg ni lak g maen air.ntah pa pe ader pelampung.takut tenggelam kot
(tawfik n wan bajet nak bwat fssk ngn alur ilmu.ntah jadik ntah x)


on the way balik tu, kat highway area bandar seri putra, tayar moto wan pecah, kena la lepak jap tepi jalan tggu pasukan penyelamat.





ni la dia pasukan penyelamat.
yg best nyer ayat noni time smpai tu, tak sempat turun moto g, dah ckp
"tu la korang g jalan x ajak aku" muahahaha!!!!
(pasukan = noni, pam tayar, moto dia of course. tp tu pun dah lebih dari cukup)



wan tgh pam moto dia. ni ja yg mampu kami buat pas kol sumer bdak yg slalu ganti tiup tanak datg sbb dlm highway. huhu...aku rasa dlm 4km skalik wan akan stop pam balik tayar. seb bek wan naek lc, so that bleh la laju giler. kami suma follow smpai shell bangi,sian kat dia. at last smpai gak ukm. ahaks... komik ker?

p/s:stil tgh carik next tarikh n destinasi utk next challenge.
moral of the story, pasni kena bwak spare pam tayar, moto 1 yg naek sorg n hp yg berkredit!!!!

10 nasik tambah on "komik??"

Anonymous said...

agk komik sbnrnya.
x cmpur lagi org2 yang mandi laut sehelai sepinggang..adeh

didieadila on February 2, 2009 at 4:56 PM said...

hah?!
xajak!
sentap..............

fatin sulaiman on February 2, 2009 at 5:59 PM said...

to yaya..ahaks...yg tu tatau la nak kata. pemimpin berjiwa rakyat maybe

to didie..bukan sngaja x ajak. ad hoc meh. plan mlm, pg2 buta dah grak. xsempt nak ajak

didieadila on February 2, 2009 at 6:21 PM said...

k xpe..
phm..
aku tau..
dh tntu kaki hg yg ade parut tuh kot..
haha!

fatin sulaiman on February 2, 2009 at 7:22 PM said...

erm...tu kaki yaya..

didieadila on February 2, 2009 at 8:00 PM said...

hoh..
aku dh agk aku slh spas pos komen neh aku renung blk lalu ternmpk jeans hg..aku knai..
bersalah..ngee~

affanazami on February 3, 2009 at 4:22 PM said...

wow. sgt best! kemaen anak2 muda skrg! kimslm kat si terpancit tayar. hehe

fatin sulaiman on February 3, 2009 at 7:12 PM said...

thanx baffan..nnt jom la konvoi skalik!! best tau

Rawiyani on February 4, 2009 at 8:18 PM said...

ws..jwb salam affan..wah, semacam epik yang digarap indah. haha..xsangka benda camni nk jd..neway, thanks sbb eskot aku smpai ke kedai. Serba salah aku jd nye..

fatin sulaiman on February 5, 2009 at 2:45 AM said...

pa yg serba salahanya cik wan? p kita konvoi, balik pon harus la konvoi...

 

dunia maya fatin Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez