diorg ni yg TERBAEK!! anda? bila lagi?

Saturday, January 10, 2009

falsafah...rahsia kejayaan

contengan fatin sulaiman at 1:14 AM
salam blogging...falsafah, adalah apa yang kita fikir dan masih difikir setiap masa. sesetengah orang berfalsafah dan menjadikannya sebagai pegangan hidup mereka. aku ingin berfalsafah, falsafah yang sebenar....tapi masih menunggu masa yang sesuai. malam ni majlis anugerah seni. alhamdulilah..semua berjalan lancar. walaupun artisukma kelihatan agak kekwat @ sedikir over pada majlis sebentar tadi, tapi itu hanya atas dasar meraikan usaha kami selama ini menjayakan malam anugerah seni. penat yang tak terkata, sakit hati jangan disangka. hanya tuhan sahaja yang satu. tapi tak ape, itu semua lumrah hidup. menerima san menelan untuk panduan masa hadapan. banyak falsafah yang aku dapat malam ni. macam mana aku dapat? dengan berfikir sambil berseronok. mereka menerima anugerah,buat persembahan, semua boleh kita tafsirkan dalam pelbagai cara.. ni apa yang sempat aku tapis dan nampak sepanjang malam ni atas kejayaan mereka yang aku sanjung.

kak suri~buat kerja dengan ikhlas. jangan mengharap sebarang balasan selain balasan akhirat
herman~bersunggguh-sungguh hingga membuka mata dan menampakkan kualiti diri yang calang-calang orang miliki.
zahir~minat tanpa putus asa. walaupun sedang praktikal, masih turun latihan, meluangkan masa untuk terus menari.

mereka buat aku kagum dengan cara mereka. best kan..sebenarnya banyak benda mempunyai hikmah tersendiri. cuma bergantung pada cara kita tafsirkannya.

permulaan anugerah tadi agak hiba pada aku kerana angin aku kurang baik dek berlaku sedikit ketegangan dengan Faizi. tapi mula reda beberapa saat selepas itu. tapi segalanya labih indah bila kami berjaya mengondol beberapa anugerah dan antaranya hasil usaha Faizi untuk membuka fail2 lama mencari kejaayn lepas. tahniah sayang!! bangga di situ

rasa nya itu aja yang mampu dicoret. salam

1 nasik tambah on "falsafah...rahsia kejayaan"

Anonymous said...

hanya untukmu semua ini...

 

dunia maya fatin Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez