diorg ni yg TERBAEK!! anda? bila lagi?

Thursday, September 16, 2010

rasa senang sikit~

contengan fatin sulaiman at 11:14 AM
salam.. hai dear bloggers and readers.. sihat? selamat hari raya dan maaf zahir dan batin.raya tahun ni adalah yang terbaik dan paling fatin akan ingat. raya tahun ni menjadi satu titik tolak untuk fatin buat sesuatu. banyak jugak yang fatin contribute untuk tahun ni. alhamdulilah.. dan insyaallah kalau rezeki lebih lagi tahun depan boleh la fatin buat lagi.. amin..

namun di sebalik raya, masih ada kisah duka yang terlaku yang fatin simpan seorang diri dan susah fatin nak luahkan pada semua. rasa sedih dan sangat gembira dengan tindakan orang dan keputusan yang fatin buat. doakan yang terbaik untuk fatin ya..?

ayah kata ada yang nak aniaya fatin kat serdang ni, fatin tak tahu la sapa tapi fatin doakan hidup dia tenteram sebab dengan aniaya orang ni, fatin takut dia akan dihantui nanti. fatin doakan yang terbaik untuk kamu. untuk yang terkesan dengan keputusan drastik fatin, maafkan fatin. niat fatin cuma nak melindungi kamu. nanti fatin ceritakan sebab disebalik tindakan fatin. dan khas buat yang turut terkesan dengan keputusan fatin di satu pihak yang lain, alhamdulilah.. mungkin rezeki kita juga. namun kuasa masih di tangan Dia, fatin janji akan tetap berdoa untuk yang terbaek.

entry kali ni sangat berahsia sebab ada benda yang perlu fatin simpan seorang diri tapi ada sedikit yang perlu fatin luahkan untuk tatapan mereka yang singgah. percayalah, fatin rasa lebih tenang sekrang dengan setiap yang fatin buat.

satu lagi berita gembira, fatin dah dibenarkan untuk sambung masters. fatin dah survey course di Universiti Malaya dan Universiti Kebangsaan Malaysia. dan hati fatin lebih terpaut untuk ke Universiti Malaya. kursus pun fatin dah pilih, sekarang tengah buat persiapan untuk segala dokumen permohonan untuk dihantar. kalau tak ada aral melintang, insyaAllah bulan tujuh tahun hadapan. memang lama lagi, sebab fatin nak kumpul duit untuk yuran dan standby untuk sewa rumah dan belanja. alhamdulilah juga financial aid untuk emergency pun dah ada. rezeki ramadhan barangkali... alhamdulilah... murah rezeki...

doakan yang terbaik untuk fatin, sahabat-sahabat, keluarga dan sahabat seIslam.. amin..

3 nasik tambah on "rasa senang sikit~"

black_mel on September 16, 2010 at 4:53 PM said...

congrate,,pilih cos yang terbaik..

Anonymous said...

What goes around comes around.. cuba kita nilai diri kita.. pernahkan kita lakukan situasi yg sama pada org lain.. pernahkan kita fitnah atau aniaya org lain?.. inilah sepatutnya dijadikan peringatan buat semua..

fatin sulaiman on September 17, 2010 at 8:01 AM said...

@black_mel::thanx for dropping by... tu la pasal.. rasanya dah plih yg terbaik kot nieh.. insyaAllah...

@anon::memang pernah..kena beringat lepas ni, harap tak buat dah insyaAllah.. sama-sama perbaiki diri sendiri

 

dunia maya fatin Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez